5.28.2013

H&M Purple glitter swatch

Swatch powstał za czasów 'szponiastych', gdzieś w czeluściach mojego dysku leżały sobie te zdjęcia i się tak dobrze maskowały, że kompletnie sobie o nich zapomniałam. Dopiero teraz je odkopałam, ze względu poczynienia małych porządków na dysku. Kiedyś przydałoby się posegregować wszystkie zdjęcia, ale troszkę przeraża mnie ta wizja, z drugiej strony czym później się za to wezmę, tym więcej będę miała do ogarnięcia. Czasem żałuję, że nie choruję na pedantyzm. (zawsze się pocieszam stwierdzeniem, że większą sztuką jest zapanowanie nad chaosem).

Co do lakieru, jest to wyżej wymieniony lakier od H&M o nazwie 'Purple glitter' (ja akurat tak bym go nie nazwała, bo te małe drobinki to bardziej glass flecki). Lakier zamknięty jest w malutkiej buteleczce (5ml). Muszę stwierdzić, że ciekawie wygląda, ale mam co do niego mieszane uczucia, patrząc na aspekt wizualny, sama nie wiem czy mi się podoba. Miło się go nakłada, 2-3 cienkie warstwy wystarczą, szybkość schnięcia również zadowala. W dodatku był tani (ok 5pln z tego co pamiętam).

A Wam przypadł do gustu?





13 comments:

  1. Kupiłam ten lakier bardzo spontanicznie, ale jest to jeden z moich ulubieńców :) Szczególnie lubię jego mini-rozmiar, jest idealny na wszelkie wyjazdy.

    ReplyDelete
  2. Wydaje mi się dość ciężki do określenia. Kolor ma ciekawy, chociaż wolałabym mniejsze drobiny w nim widzieć. Chyba, że to zdjęcie robi z nich dużutkie :D Lubię te promocje w H&M - można kupić różne śliczności za małą cenę :)

    ReplyDelete
  3. ciekawy, chociaż jak dla mnie za ciemny na wionę :)

    ReplyDelete
  4. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) -> http://pomalujmnie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. mnie podoba się bardzo! obserwuję :)

    ReplyDelete
  6. This nail polish looks so pretty :)

    ReplyDelete
  7. Zdecydowanie jeden z ciekawszych kolorystycznie lakierów- bardzo podoba mi się takie połączenie, mimo że zwolennikiem ani fioletu ani złota nie jestem- tu razem wypadają wyśmienicie. Przy każdej okazji rozglądam się za tym małym cudem, ale jeszcze nie było mi dane na niego trafić, najprawdopodobniej już nie będzie

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...