5.08.2013

Half moon manicure

Zdobienie 'na szybkensa' przed imprezą, dlatego byłam zmuszona nałożyć Seche jeszcze przed wyschnięciem, poskutkowało to na nieszczęście obkurczeniem widocznym na końcówkach paznokci. Co do malowania, następnym razem zdecyduję się na taśmę klejącą, bo nie wyszło do końca równo, ale myślę, że mogło być gorzej ;)

Odcień i głębia tego koloru z Wibo Extreme nails nr 177 (widocznego na zdjęciach) bardzo mi się podoba, dla mnie to w sumie rzadkość, bo zwykłe kolory bez 'bajerów' nie robią na mnie większego wrażenia. Na 'lunuli' zobaczyć można często wałkowanego u mnie Essence Iced latte nr 04. Paznokcie wykonałam jakiś czas temu, dlatego jeszcze widać śnieg za oknem :)




12 comments:

  1. ładnie i elegancko to wygląda :)

    ReplyDelete
  2. ładny jest ten wibo. i jest równo :)

    ReplyDelete
  3. ręcznie malowane halfmoony?
    ło szacun :)

    ReplyDelete
  4. jak na ręczną robotę to jest równoo!!! fajnie to wygląda i kolory dobrane idealnie :)

    ReplyDelete
  5. bardzo podoba mi sie ten mani szczegolnie za kolory ktore połaczyłas;)

    ReplyDelete
  6. Super wyszło i nie widzę potrzeby użycia taśmy. Wyszło bardzo równo zważywszy na fakt, że to przed imprezą na szybko.

    ReplyDelete
  7. Ręcznie! WOW! Jestem pod wrażeniem.. efekt wspaniały:)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...