5.30.2013

Neon pink mix.

Szaleję ostatnio na punkcie mixów, każde zdobienie w tym stylu przyciąga mój wzrok, zawsze z zaciekawieniem przyglądam się każdemu paznokciowi. Plusem takich zdobień jest to, że wcale nie muszą przedstawiać jakiś skomplikowanych wzorów, a i tak robią niezłe wrażenie.

Poniższy mani powstał z myślą dopasowania do różowo czarnej sukienki i złotej biżu. Żałuję tylko, że zdjęcie zrobiłam 2-3 dni później i ćwieki zdążyły się zedrzeć, musicie mi uwierzyć na słowo, że były złote ;)
Zapobiegawczo nałożyłam peel-off'a od Essence pod brokat na palcu wskazującym, był to dobry pomysł, choć muszę przyznać, że właśnie tylko pod grubą warstwą brokatu peel-off ze mną współpracuje, inaczej przylepia się do mojej płytki i za nic nie chce się odlepić, jak już się uda, to niszczy mi płytkę paznokcia.

Do zdobienia użyłam: wykałaczki, chińskie dżety, złoty lakier z brokatem no name, czarny lakier Essence z serii Colour 3 i różowy Golden Rose Rich color nr 08 (paskuda z niego, musiałam nałożyć chyba z 5 warstw, żeby końcówki nie prześwitywały)








13 comments:

  1. Wow.Naprawdę śliczne.Szczególnie te z kwiatuszkami.;)

    ReplyDelete
  2. bardzo ładny mix, ja nigdy nie mam pomysłów na taki mani żeby wszystko ładnie się komponowało :(

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajne :) ja ostatnio zaniedbałam swoje pazurki pod względem ozdabiania ale chyba właśnie poczułam wenę :D zainspirowałaś mnie :D

    ReplyDelete
  4. Oprócz wskazujące to wszystkie pazurki mi się podobają :)

    ReplyDelete
  5. lubię jak jest takie wszystko :)fajnie :D

    ReplyDelete
  6. Peel-off fantastycznie odchodzi od paznokcia po wymoczeniu w gorącej wodzie - zauważyłam to przypadkiem, pierwszy raz ściagałam go "na sucho" i było słabo, a za drugim razem w trakcie długiej, gorącej kąpieli - schodziło w pojedyńczych, dużych kawałkach, 100% peel-off :D

    Też lubię miksy ^^ Ten złoty brokat jest bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  7. cudny mix, wszystko ze sobą świetnie współgra ;))

    ReplyDelete
  8. fantastyczne zdobienie, strasznie podoba mi się to połączenie kolorów i dodatków

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...