5.01.2013

Skittles + golden tips.

Dziś przychodzę do Was z nieco bardziej wiosenną wersję tego zdobienia: ->KLIK<-. Mani został wykonany wcześniej niż poprzednie dwa zaprezentowane na blogu, dlatego też płytka ma jeszcze niezmieniony kształt :)
Co do samego zdobienia, najpierw chciałam zmierzyć się z paskami kupionymi w drogerii, ale źle się z nimi współpracowało, nie chciały trzymać się z boku paznokci, więc zrezygnowałam i domalowałam końcówki samym pędzelkiem. 

Użyłam: Essie Haute As HelloOh my GOSH nr 024 Baby blue, My Secret nr 140 Lilac, Catarice nr 650 Goldfinger i żółty Essence z serii color&go (akurat nie mam go przy sobie i nie wiem jaki numerek).

Która wersja bardziej przypadła Wam do gustu? Pastelowa czy neonowa?





18 comments:

  1. Podoba mi się takie połączenie kolorków ze złotym. Wole taką wersje karo od tradycyjnego french, zdaje mi się, że ładnie wydłuża płytkę.

    ReplyDelete
  2. ładnie i do tego kolorowo :D

    ReplyDelete
  3. wszystkie wersje super, ale ta pastelowa bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  4. Świetnie wygląda :) Ja bez pask ów tak równo bym tego nie zrobiła :)

    ReplyDelete
  5. Pomimo tego, że jestem fanką neonów to w wydaniu pastelowym bardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete
  6. Pastelowa wersja mi się bardziej podoba :)

    ReplyDelete
  7. Zdecydowanie pastele są moimi faworytami!!

    ReplyDelete
  8. przepiękny mani.. cudowne kolory.. <3

    ReplyDelete
  9. Mmmmm uwielbiam pastele :) świetny mani :)

    ReplyDelete
  10. świetne :) pastelowe wydanie lepsze :D

    ReplyDelete
  11. Jakie ładne pastelki! Już wiem jak pomaluje paznokcie następnym razem! :D

    ReplyDelete
  12. ale super to wygląda! :D pastele są najlepsze <3

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...