5.16.2013

GRASHKA Eye and Lip Primer


W ramach współpracy z Hexxaną otrzymałam bazę do oczu i ust. Niestety nie byłam w stanie zrobić recenzji wcześniej, ze względu na problemy z oczami ;/

Opis ze strony producenta: 
GRASHKA Eye and Lip Primer sprawi, że Twój makijaż pozostanie w idealnym stanie tak długo, jak tylko zechcesz.
     Wyjątkowa formuła kosmetyku zapewnia idealny wygląd zarówno makijażu oczu, jak i ust. Dzięki bazie skóra znajdująca się na powiekach oraz delikatna powierzchnia ust, zostaną odpowiednio przygotowane do makijażu. GRASHKA Eye and Lip Primer posiada neutralny, cielisty odcień, a jej konsystencja ułatwia dokładną aplikację, co powoduje, że kosmetyki nałożone na bazę posiadają intensywny kolor, a jednocześnie makijaż wydaje się miękko nałożony na elastyczną i delikatną w dotyku skórę. Co najważniejsze, baza GRASHKA przyczynia się do niezwykłej długotrwałości makijażu oraz sprawia, że kosmetyki nie skawalają się w załamaniach skóry niezależnie od budowy oka. Nie musisz się również obawiać niekorzystnych warunków pogodowych.
GRASHKA Eye and Lip Primer jest bardzo wydajnym kosmetycznym niezbędnikiem. Dzięki odpowiednio dobranemu opakowaniu, podczas aplikacji nabierzesz bazy tylko tyle, ile właśnie potrzebujesz. Formuła sprawia jednocześnie, że kosmetyk nie wysycha.
W skład GRASHKA Eye and Lip Primer wchodzą składniki posiadające pozytywny wpływ na skórę. Przede wszystkim są to witamina A oraz Gamma-oryzanol - ten ostatni stanowi antyoksydant i jest naturalnym filtrem UV - wpływa więc na skórę antyzmarszczkowo, jak również wspomaga walkę z przebarwieniami, działa łagodząco i przeciwzapalnie.






Skład: HYDROGENATED POLYISOBUTENE, POLYETHYLENE, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, ETHYLHEXYL PALMITATE, MICA, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ALUMINIUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, VP/HEXADECENE COPOLYMER, SILICA, STEARALKONIUM HECTORITE, ORYZANOL, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLENE CARBONATE, CI 77007, CI 77491, CI 77492, CI77891

Dostępność: grashka.pl albo igruszka.pl 
Cena: 12,90 zł, można nabyć także sam wkład za 7,90 zł.
Pojemność: 1,2 ml
Okres przydatności: 18 miesięcy
Konsystencja: Kremowa, bardzo dobrze się rozprowadza.
Opakowanie: Solidne, praktyczne, sprawia że bez problemu możemy wydobyć bazę.

Moja Opinia:
Na początku troszkę się przestraszyłam, że kolor bazy jest znacznie ciemniejszy niż kolor mojej skóry, ale po nałożeniu cieni, nie było tego widać. Z bazą bardzo dobrze mi się 'współpracuje', jest bardzo wydajna, jak już wcześniej wspomniałam bardzo dobrze się ją rozprowadza. Podoba mi się stosunek ceny do jakości. Dużym plusem jest też opakowanie. 'Podbija' kolory cieni, ale nie czarujmy się, baza nie jest cudotwórcą, po 6 godzinach noszenia potrzebne są małe poprawki makijażu. Mimo to, jest godna polecenia.

4 comments:

  1. Bardzo ciekawy kosmetyk.Muszę się za nim rozejrzeć.;)

    ReplyDelete
  2. A jak sprawdza się na ustach?

    ReplyDelete
  3. Dostałam tą bazę po jakimś czasie jak zaczęłyście testowanie i postanowiłam wypróbować ją na sobie. Jestem mile zaskoczona! Na dodatek z moimi przetłuszczającymi powiekami radzi sobie doskonale, makijaż oczu potrafi na niej przetrwać nawet i 14 godzin bez poprawek. Oczywiście tutaj mowa o mało skomplikowanym dzienniaku, gdzie cienie są bez drobinek. Co więcej zauważyłam, że ona dużo lepiej współpracuje z tzw. suchymi cieniami. Mam kilka takich sztuk z Inglota i ożyły dodatkowo na niej, podobnie jak nie lubiana paleta Kiko.

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...