6.01.2013

Oh my gosh!

Dziś skittlesów nie będzie, jeśli komuś brakuje to zapraszam tu i tu ;)

Kolejne mani stworzone na szybko za dawnych czasów, potrzebowałam akurat czegoś delikatnego jak na mnie ;) Mam świadomość tego, że akurat manicure nie jest odkrywczy, ale muszę stwierdzić, że bardzo podoba mi się pod względem kolorystycznym. Szaleję na punkcie tego Gosh'a (nr 024 Baby blue), z resztą może któraś z Was zauważyła, bo często na blogu gości. Brokat to Essence topper 02 Circus confetti, mam ten lakier prawie rok, a tak na prawdę użyłam go wtedy dopiero pierwszy raz.





27 comments:

  1. Slicznie. Bardzo podobaja mi sie takie topy, tylko czemu tak ciezko te wszystkie glitterki tak ciezko sie zmywa

    ReplyDelete
  2. Piękne i delikatne połączenie kolorystyczne. Delikatne i kobiece.

    ReplyDelete
  3. Ciekawe połączenie :) Miałam kiedyś podobne 'zdobienie' ale z granatową bazą. Całość wyglądała jak jeansy z brokatem :D

    ReplyDelete
  4. śliczne mani! super pomysł z tym, żeby brokat dać tylko na dół :)

    ReplyDelete
  5. bardzo ładne zdobienie,
    ten brokat jest cudowny

    ReplyDelete
  6. Super pomysł! bardzo mi się podoba. :)

    ReplyDelete
  7. bardzo mi się podoba zdobienie :)

    ReplyDelete
  8. ładnie ładnie ładnie :) choć circus confetti trochę mi się już przejadł to u innych mogę oglądać ;)

    ReplyDelete
  9. przepiękny błękit, połączenie niebanalne ! a mój circus już dobił do połowy butelki, ale dawno go jakoś nie używałam

    ReplyDelete
  10. zakochałam się w tym błękicie :*

    ReplyDelete
  11. niezwykle kobiece mani - podoba mi się ;))

    ReplyDelete
  12. bardzo ładnie, z pewnością zgapię na dniach :)

    ReplyDelete
  13. bardzo ładnie to wyszło :)

    ReplyDelete
  14. Pięknie a ten błękit cudo:) Circusa bardzo lubię, ale to zmywanie:/

    ReplyDelete
  15. może nie jest odkrywczy ten mani ale zabójczo pięknie się prezentuje :))

    ReplyDelete
  16. Awww!... Pięknie to wygląda! W ogóle uwielbiam te toppery z essence, szkoda, że taki mały wybór jest kolorystyczny. No i zmywanie tego to udręka;)

    puff.

    ReplyDelete
  17. Takie zestawienia lubię najbardziej :) Na ślubie chciałabym mieć ładnego nudziaka, albo róż z takimi akcentami ;)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...