9.20.2013

A Clockwork Orange.

Moje wyobrażenia na temat eleganckiego manicure, myślę że nie każdy się ze mną co do tego zgodzi, ale co mi tam. ;)

Lubię sobie czasem pobuszować w sklepach 'wszystko po...' i tak oto znalazłam te małe ozdóbki w kształcie łezek, kosztowały mnie całe 0,50 pln za opakowanie, a kupiłam dwa i od razu wiedziałam co z nich zrobię ;)


Mani przypadł mi do gustu, jest szybki i banalny w wykonaniu. Mam ochotę jeszcze go kiedyś wykonać, tylko w innej kolorystyce.


Użyłam:  Essie Haute As Hello i Seche.






15 comments:

  1. Śliczne. Dobrze, że wróciłaś :) Zakupiłam ostatnio zestaw Essence Color3 co swojego czasu tak zachwalałaś, a Ciebie brak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło że zauważyłaś, ogólnie się tego nie spodziewałam po nikim :))
      Właśnie widziałam u Ciebie, ale też się nie spodziewałam że to z moich rekomendacji ;)

      Delete
  2. bardzo ładnie, tak lekko i dziewczęco (pierścionek też uroczy) :D

    ReplyDelete
  3. Elegancko! Bardzo ładnie całość wygląda :) Jestem ciekawa w jakiej kolorystyce zmalujesz następne takie mani :>

    ReplyDelete
  4. delikatnie, lekko i jak ślicznie ;)

    ReplyDelete
  5. a będą może wersje z innym bazowym? (beże, cuś takiego)

    ReplyDelete
  6. ślicznie, tak subtelnie :) ! zauroczyły mnie..

    ReplyDelete
  7. O wow, czapki z głów! - świetna robota! :)

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Wooow przepiękne paznokietki!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Z czarnym lakierem również będą świetnie współgrały :) Udany zakup :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...