9.20.2013

Diablo III secret level inspired :)

Wiem, wiem. Blog pewnie dla Was wyglądał, jak opuszczony, nie jestem z tego powodu dumna. Przegapiłam pierwszy rok blożka, więc na ten rok życzę sobie większej systematyczności i większego zapału. Z tej okazji powstał również filmik, zapraszam do obejrzenia.

To geekowe zdobienie powstało z okazji premiery Diablo III na konsolę. Muszę przyznać, że trochę sprawiło mi trudności, po wakacyjnym rozleniwieniu wyszłam z wprawy. Nie oznacza to oczywiście, że ich nie malowałam, tylko po prostu nie 'szalałam' za bardzo ze zdobieniami.


Inspiracją do zdobienia, był 'sekretny level', muszę przyznać, że mnie zaskoczył, bo cała gra jest w 'nieco' innym klimacie i dodam jeszcze, że to jedna z moich ulubionych gier ;)


A czy mamy tu jakieś gamer'ki?







Leniuch jestem i na prawdę nie chciało mi się przepisywać pełnej listy lakierów jakie użyłam, więc zamieszczam fotografię ;)




7 comments:

  1. Extra zdobienie,jestem pełna podziwu :)

    ReplyDelete
  2. jak słodko :D
    naprawdę jest tam ten sekretny level???
    no to mój się zdziwi, ale nic Mu nie powiem ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chyba odpowiedź na zarzuty fanów, że gra ma zbyt cukierkową grafikę w porównaniu do wcześniejszych części ;D
      Konkretniej wygląda tak: http://www.youtube.com/watch?v=t2x4CjIAwMQ

      Delete
  3. kocham jednorożce <3 chyba też sobie kiedyś zmaluję :D

    ReplyDelete
  4. świetne zdobienie! co do diablo to gralam kiedys raz w którąś ze starszych części, a tak to jak mam czas to gram w skyrim/nwn itd.
    w każdym razie w to bym z chęcią zagrała ;p

    ReplyDelete
  5. Ja grać nie lubię, ale paznokcie są cudne :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...