11.16.2013

B'n'W glitter.

Wybrałam się ze współ na zakupy i przy okazji pozałatwiać parę innych spraw, nie było nas dobre 4 godziny +, wszystko przez to, że odkryłyśmy dwie duże hale chińskich marketów. Ja oczywiście większość czasu spędziłam przy lakierach i dodatkach do paznokci. ;)

Od razu zwróciłam uwagę na ciekawe buteleczki z brokatami. Niżej pokazany musiał trafić do mojego koszyczka, wzięłam jeszcze 2 inne, cena również bardzo mi się spodobała- 

4,50 ,- za sztukę ;)


Na paznokciach Essence Shopping trip in SoHo i chińczyk :)





10 comments:

  1. Fajne połączenie z tym glitterem :)

    ReplyDelete
  2. to ten glit w plemnikobutelce? Whale's Nails mi kiedyś taki kupiła i są super, mega syzbko schną jak na chińskie :D

    Super mani :)

    ReplyDelete
  3. prześliczne :) uwielbiam takie cukierkowe lakiery :)

    ReplyDelete
  4. ładnie wyszło a toper jest boski :D

    ReplyDelete
  5. świetne połączenie kolorów!
    czarno-białe toppery są super! :)

    ReplyDelete
  6. bardzo fajny topper ;) ładny efekt daje

    ReplyDelete
  7. świetne połączenie :D
    właśnie za takim brokatem muszę się rozejrzeć ;)

    ReplyDelete
  8. Podobny trochę do Vipery ;) Muszę zajrzeć do swojego chińczyka :P

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...