11.01.2013

Sugar skull.

Nie śpię, bo... układam listę na youtube z ulubioną muzyką, głównie z lat 90' (lata młodości, jak na MTV jeszcze muzykę puszczali ;))

Mani miało być na haloween, ale musiałam wybierać pomiędzy muzyką/przeglądarką/picasą, aż byłam zaskoczona, że po paru minutach odpaliła! :D, bo właśnie dysponuje kompem o bebechach podobnych do mojego pierwszego komputera (troszkę więcej RAM'u i LCD zamiast CRT). Dowiedziałam się przy okazji, że logo mojego bloga ma tak na prawdę więcej kolorów (na co dzień mam lapka) ;O


Przyznam, że nie jestem zbyt wielką fanką czaszkowego wzoru (gdzieś pod koniec gimnazjum mi przeszło, pewnie dlatego, że wchodziła do Nas moda na EMO, a że nie lubię owczego pędu...), o dziwo był to jeden z pierwszych wzorków na paznokcie jaki wykonałam.


Żałuję, że nie miałam więcej fimowych kwiatuszków, ale musiałam sobie jakoś poradzić ;)








7 comments:

  1. Faktycznie, kwiatuszki fimo wyglądają swietnie ;)

    ReplyDelete
  2. superaśne :D te te kwiatki fimo idealnie pasują :D

    ReplyDelete
  3. prześliczne :) wymagały na pewno dużo pracy :)

    ReplyDelete
  4. boskie są! super efekt. bardzo lubię motyw sugar skull

    ReplyDelete
  5. Czachy wywołały uśmiech na mojej twarzy ;)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...