12.23.2013

Comet.

Chciałam sprawdzić jak maluje się piaskiem na piasku i właśnie dlatego powstało to zdobienie. Ze względu na gwiazdki swobodną interpretacją można zaliczyć je do tych świątecznych (mi przypomina kometę z 'ogonem') ;)

Do zdobienia użyłam Wibo Wow Sand effect nr 1, który udało mi się kupić podczas Rossmannowej wyprzedaży, myślałam że kolor będzie trochę jaśniejszy, ale też jest ok. Następnie nałożyłam cienkim pędzelkiem Golden Rose Holiday nr 51. Troszkę trudniej jednak nałożyć precyzyjne paski. Na sam koniec dodałam gwiazdki z karuzeli Essence. Topu nie ma, bo wiadomo... ;P

Długo nie ponosiłam, bo szybko mi się znudziło, ale gwiazdki były w stanie nienaruszonym do tego czasu.


.

8 comments:

  1. bardzo mi się podoba to co widzę na tych zdjęciach :) nigdy nie próbowałam malować piaskiem po piasku :)

    ReplyDelete
  2. super efekt, muszę sobie tego Wibo sprawić :P

    ReplyDelete
  3. uwiódł mnie ten mani :) jest extra!

    ReplyDelete
  4. świetny pomysł i wykonanie. Ostatnio szukam inspiracji, może Twoje mani mi posłuży :D

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...