12.28.2013

Fantasy flaky gradient.

Dzisiejsze mani idealnie nada się na sylwestra i karnawał, choć zrobiłam je przed andrzejkami i właśnie z tej okazji je 'nosiłam'. 

Z początku chciałam zrobić gradient tylko przy użyciu Fantasy Fire nr 45 od Max Factora i gąbeczki. Lakier jest już u mnie jakiś czas, ale przedtem używałam go tylko do >TEGO< zdobienia.
Czegoś mi jednak brakowało i zdecydowałam, że dodam jeszcze flakesy od My Secret nr 104.  Użyłam  czarnej bazy (Miss Sporty), ponieważ wydaje mi się, że najbardziej widać na niej to jak kolor zmienia się w zależności od światła i kąta patrzenia. Całość pokryłam Seche Vite.

Ciekawe jest to, że w zeszłym roku pokazywałam podobny motyw na paznokciach, z myślą o sylwestrze. Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam -> KLIK

Najprawdopodobniej do sylwestra jednak jeszcze tutaj coś zaprezentuję :)




11 comments:

  1. Lubię ten efekt ale jeszcze w takiej formie go nie widziałam! Świetnie to wygląda :)

    ReplyDelete
  2. na gradient z flakesów nie wpadłam, a wygląda genialnie :)

    ReplyDelete
  3. prześliczne paznokcie :) chciałabym mieć coś takiego na swoich paznokciach w sylwestra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla chcącego nic trudnego, polecam ;)

      Delete
  4. wspaniały efekt, mnie nigdy taki nie wyszedł .. nie wiem dlaczego :/ może topper z essence jest jakiś inny :P

    ReplyDelete
  5. jak to cudnie wygląda! chyba tak magicznie właśnie przez fantasy fire, który jednak gdzieś tam widać ;)

    ReplyDelete
  6. super efekt, uwielbiam flejksy w akcji ;p

    ReplyDelete
  7. bardzo ładnie wygląda to mani :D

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...