12.14.2013

H&M green bluish glitter.

Dziś glitterek, w najbliższym czasie będzie ich całkiem sporo, bo mam fazę na brokaty :)
Trochę powinnam się z nimi ograniczać, bo mam ich aż w nadmiarze...

 Mimo to w H&M zakupiłam dwa 'cuda', zacznę więc od tego, który bardziej przypadł mi do gustu, czyli od Green bluish'a. Jak sama nazwa wskazuje, w buteleczce możemy się dopatrzeć głównie zieleni i niebieskości, ale do tego dochodzi jeszcze delikatne złoto i drobne kawałki czerni, które zauważyć można tylko z bliska. Ja dopatrzyłam się trzech rozmiarów drobinek. Największy występuje najrzadziej i tylko i wyłącznie w kolorze złota. Na paznokciach mam dwie warstwy lakieru, ale nawet jedna już całkiem obficie dekoruje paznokieć, co wg mnie jest dużym plusem, następnym jest to, że lakier całkiem ładnie nabłyszcza i nie trzeba dodatkowej warstwy nawierzchniowej, schnie również szybko, tak jak na brokat przystało. Minusem jest dla mnie butelka, lubię inne designy buteleczek, ale ta mi się nie spodobała, pewnie przez ten rażący po oczach plastik.

Do mani użyłam Essence Peel off, Essence return to Paradise 03 back to paradise i H&M Green bluish


Jak widać, z szablonem nadal 'walczę' ;/

15 comments:

  1. robię listę zakupów, raczej kupię ten lakier, efekt na paznokciach bardzo mi się podoba, na swoich dziś mam piasek wibo w morskim kolorze

    ReplyDelete
  2. piękny, jeszcze go nigdy nie widziałam w sklepach :)

    ReplyDelete
  3. cudo :D nic więcej nie napiszę :D

    ReplyDelete
  4. jaka urocza buteleczka!
    ja też mam fazę na brokaty :) ten jest b. ładny.

    ReplyDelete
  5. bardzo ładny brokacik :) pasuje do świątecznego klimatu :)

    ReplyDelete
  6. genialny ten glitter i do tego zamknięty w takiej oryginalnej buteleczce <3

    ReplyDelete
  7. wygląda zjawiskowo! i to opakowanie ekstra ;p

    ReplyDelete
  8. lakier piękny a co do buteleczki to się z tobą zgadzam, mnie też razi po oczach ta zakrętka...

    ReplyDelete
  9. Cudowny! Często brokatowe topy tracą wiele uroku na paznokciach, a ten wygląda tak jak w buteleczce :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładny glitter, podoba mi się :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...