12.20.2013

Ladybird.

I znowu brokat :).

To chyba najbardziej 'świąteczne' zdobienie jakie się tu pojawi. Niestety nie mam póki co chęci ani czasu na żadne bałwanki, renifery, śnieżki... etc. Czyli jest idealne dla kogoś, kto nie ma czasu na nic bardziej skomplikowanego podczas świątecznego zamieszania ;).

Do mani użyłam dwóch warstw czerwieni od Lovely z serii Moulin Rouge nr 8, szkoda że lakierów z tej serii raczej nie można już nigdzie dostać, a przynajmniej u mnie. Następna warstwa to Sensique z serii Art Nails nr 319. Całość klasycznie pokryłam Seche Vite. 
brokat od

Lakier Sensique od razu mi się spodobał, bo łączy w sobie parę cech które lubię - brokat w innym kształcie niż plastry miodu, w dodatku w czarno-białym kolorze i holograficzne paski. Przyznaję, że zaskoczył mnie pędzelek, niekoniecznie pozytywnie. Spodziewałam się klasycznego pędzelka, przy tak dużych drobinkach brokatu, przez to że jest cienki, trzeba się trochę nagimnastykować, żeby wyciągnąć z buteleczki odpowiednią ilość brokatu, trudno też równomiernie go rozprowadzić. Drugim minusem dla mnie jest to, że zdecydowanie więcej jest białych kwadratów niż czarnych, w dodatku niestety są pół przeźroczyste. Mimo to uważam, że jest godny polecenia, w dodatku cena jest świetna -  5,99 ,-



4 comments:

  1. Fajnie się prezentuje na tej czerwonej bazie :)

    ReplyDelete
  2. Pięknie wygląda na paznokciach. Rewelka.

    ReplyDelete
  3. mnie te topy nie przekonały ze względu na cienki pędzelek.. brrr - nie lubię linerów :P

    ReplyDelete
  4. Też się nadal dziwię po co taki pędzelek, ale zawartość jest w porządku :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...