12.21.2013

Falling snow.

Mówiłam że nie będzie, ale jednak naszła mnie ochota na świąteczne/zimowe zdobienie, w końcu dziś oficjalnie rozpoczyna się najbardziej znienawidzona przeze mnie pora roku - zima :)

Motywatorem okazał się biały brokat z chińskiego marketu, do wyboru w sklepie miałam mniejsze wersje brokatów jak brokat z tego zdobienia, cieszy mnie jeszcze niższa cena tego brokatu i mniejsza pojemność- więc może jednak uda mi się go kiedyś w całości zużyć. Projekt buteleczki mnie przeraża i zarazem bawi, w każdym razie moje poczucie estetyki cierpi, ale na szczęście efekt na paznokciu wszystko wynagradza :)


Zdobienie przypomina mi padający śnieg. Bazą do mani były dwie warstwy błękitnego lakieru Safari, następnie przy pomocy gąbeczki nałożyłam biały lakier (również od Safari), uwielbiam je ze względu na doskonałe krycie. Później nałożyłam dwie warstwy chińskiego brokatu. A na całość nałożyłam klasycznie Seche Vite. 


Dawno nie byłam tak bardzo zadowolona z ostatecznego efektu :).













11 comments:

  1. jest świetnie ^^
    te buteleczki tez mnie przerażają :D

    ReplyDelete
  2. efekt fantastyczny, świetnie wygląda to mani ;) mam ochotę na coś podobnego, chociaż za śniegiem ewidentnie nie tęsknię ;p

    ReplyDelete
  3. uwielbiam tą kolorystykę :) pięknie

    ReplyDelete
  4. wygląda na prawdę fantastycznie! :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...