12.17.2013

Snake skin.

Miał być wąż, a wyszedł bardziej wonsz :)

Kolejne wakacyjne zdobienie wykonałam przy pomocy gąbki i skrawka moskitiery.

Bazą do mani był lakier Essence nr 147 miss universe, który zachwycił mnie kolorem buteleczki, zdawało się że będzie to duochrom, ale niestety na paznokciu tego nie widać, trochę się rozczarowałam. Przy pomocy gąbki i moskitiery nałożyłam na to piasek Golden Rose holiday nr 51, myślałam że stworzy to ciekawą fakturę na paznokciu,
 a wyszło jak wyszło ;). 

Całości nie chciałam pokrywać topem, oczywiście ze względu na piasek.





6 comments:

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...