12.13.2013

Sugar skull pt 2.

Wciąż toczę batalię z szablonem, mam nadzieję że dziś ewentualnie jutro będzie jej ostatni dzień. Muszę przyznać, że mój stoicki spokój został parę razy zachwiany ;)

Dzisiejsze mani, zostało wykonane na początku września, gdzie słońce w przeciwieństwie do grudniowego świeciło nawet zbyt intensywnie... Pierwszy raz użyłam cienkich tasiemek do zdobień, ale to chyba nie jest zabawa na moje nerwy, już wolę mieć krzywe paski, ale szybsze i mniej problematyczne w wykonaniu :D


Do tego zdobienia użyłam  Golden Rose Jolly Jewels nr 115 i czerni od Miss Sporty, całość pokryłam Seche Vite.



W gratisie widoczek z mieszkania :)






8 comments:

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...