1.14.2014

Candy Buffet.

Dzisiejsze mani raczej z tych 'leniwych'. Chciałam wypróbować kawior Essence z serii effect nails 3d pearls o nazwie Candy Buffet. Najbardziej widział mi się na jakiejś neutralnej bazie, dlatego kawior nałożyłam na Essence Nude glam, Iced latte nr 04, czyli na moim ulubionym odcieniu nude. Szkoda, że w Naturze raczej nie można ich już dostać. Będę musiała szukać jakiegoś zamiennika... Troszkę się zabezpieczyłam, kupując dodatkową buteleczkę, ale prędzej czy później się skończy.

Perełki na serdecznym palcu wyglądają według mnie bardzo słodko, pewnie dlatego też taką mają nazwę. Bez topa raczej nie wytrzymują długo, nie użyłam go, bo nie chciałam niszczyć efektu i dlatego, że tylko nosiłam ten mani na imprezie. 

Nadal podoba się Wam caviar manicure? 





3 comments:

  1. mi nadal się podoba taki kawior :D

    ReplyDelete
  2. też lubię kawior na pazurkach ;) muszę zrobić u siebie, bo dawno już nie miałam :p

    ReplyDelete
  3. śmieszne i fajne u kogoś, ale jakoś sobie nie wyobrażam nosić ;)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...