1.12.2014

Paisley mix manicure.

Mani które powstało tak, jak pewnie 90% zdobień które do tej pory zrobiłam, czyli miało być inaczej, ale zmieniłam zdanie i powstało coś innego. Najpierw wzór 'paisley' miał być na wszystkich paznokciach, później tylko na serdecznym, bez żadnych innych dodatków, później stwierdziłam że zrobię mix i tak już zostało. Ćwieków z ebaya też miało na początku nie być. Żałuję, że jak zwykle aparat zjadł cały holograficzny połysk z brokacika na kciuku, musicie uwierzyć mi na słowo, że pięknie się mieni i nie wygląda tak nijako, jak na zdjęciu. 

Paisley (orientuje się ktoś z Was czy jest jakieś polskie określenie na ten wzór?) malowałam pędzelkiem i farbą  akrylową, którą w zasadzie zakupiłam do malowania na tkaninach itd. Do reszty użyłam białego Safari, czarnego Miss Sporty nr 080, jak już wcześniej wspomniałam ćwieków z ebaya, holograficznego brokatu w kształcie nitek, którego dostałam w prezencie od koleżanki i Golden Rose Gel look top coat.

Lubicie mixy na paznokciach?




1 comment:

  1. aaaa! cudowny mix! w ogóle strasznie podobają mi się Twoje "prace"! bardzo się cieszę, że tu trafiłam, pozdrawiam!

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...