1.27.2014

Snow Queen.

Znów brokacik, znowu na końcówkach, ale bez obaw, jeszcze będzie więcej wersji, a na pewno jeszcze jedna, bo na dysku już zalega takie zdobienie ;). Mam nadzieje, że nie przynudzam.

Na swoją obronę dodam, że Essence Nail art twins nr 03 clyde zamierzałam położyć na całą płytkę, ale efekt mnie nie satysfakcjonował, więc zmyłam i postanowiłam nałożyć lakier tylko na końcówki gąbeczką. Bardzo podobają mi się holograficzne kwadraciki, za to turkusowy brokacik już nie tak bardzo, ale to wina proporcji, kwadratów niestety jest proporcjonalnie znacznie mniej. Lakier Safari w roli mojej ulubionej bieli.







6 comments:

  1. ślicznie, lubię dodatek brokatu tak na końcach :)
    a masz bardzo ładne paznokcie :D

    ReplyDelete
  2. uwielbiam biel z dodatniem brokatu :) świetny duet

    ReplyDelete
  3. a mi się tam podoba ten lakier :D ja tam bym go dała na te całe paznokcie :D

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...