2.21.2014

November rain.

Post miał się w zasadzie pojawić przed walentynkami, no ale wyszło jak zwykle ;)

Dzisiaj też zrobiłam zdobienie walentynkowe, tylko że jest bardziej 'ambitne', ponieważ wykonałam je na konkurs u Diunay i szczerze powiedziawszy, bardzo chciałabym je pokazać, ale niestety regulamin konkursu mi na to nie pozwala ;/

'Dzisiajsze' mani to po prostu biała baza (Safari) i chińczykowy brokat, który od razu skradł me serce, w niezbyt urodziwej buteleczce znaleźć możemy różowe serca, srebrno-holograficzne gwiazdki, średniej wielkości opalenizujące sześciokąty i drobny srebrny brokat. Lakier ten ma swoje minusy takie jak, baaaardzo wolne schnięcie (możecie popodziwiać odbicia, dobrze je tutaj widać :/) i to, że serca i gwiazdki baraaaadzo trudno wyłowić, ale tego nawet się spodziewałam. :)





9 comments:

  1. świetne :)
    też malowałam na konkurs u Diunay i też bym chciała pokazać pracę ;)

    ReplyDelete
  2. Bardzo oryginalny efekt! Jak dla mnie przypominają watę cukrową :)

    ReplyDelete
  3. Także dziś dopiero opublikowałam zdobienie walentynkowe więc nie jesteś sama :d Nie widziałam jeszcze nigdy takiego topu :)

    ReplyDelete
  4. ładnie,ten topper jest boski ;p

    ReplyDelete
  5. przesłodkie :) te serduszka są cudne *.* !!

    ReplyDelete
  6. uwielbiam takie delikatne i lekkie zdobienia :)

    ReplyDelete
  7. rety jakie cudeńko, nie widziałam jeszcze takiego lakieru. świetne

    ReplyDelete
  8. takie subtelne, takie słodkie! :) bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...