2.05.2014

Peachy makeup.

Post nietypowy, bo makijażowy. Lubie sobie czasem namalować coś nie tylko na paznokciach ;)

Traf chciał, że znowu chęć naszła mnie wieczorem, a z racji takiej, że mam kiepski aparat i jeszcze gorsze światło do dyspozycji, zdjęcia wyglądają, jak wyglądają, starałam się jak mogłam ;)

Szczerze powiedziawszy troszkę wstydzę się pokazywać swoją facjatę tutaj i w ogóle w internetach, mam nadzieję, że mnie nikt nie zje ;)

Do makijażu oczu użyłam bazy Ingrid, palety 120 cieni  - dla mnie idealna, kolorów do wyboru dużo, przedtem zawsze mi czegoś brakowało, Kobo Golden Rose, czarnego linera Barry M Wink, a na dolnej powiece niebieskości z paletki beautyuk nr 5 i 2, rzęsy wytuszowałam Lovely  Pump up.

Na brwiach paletka cieni Catrice, na ustach Lovely Elixir nr 08, błyszczyk  Be glamour Wanilia, a na twarzy Rimel Stay matte nr 091 Ligh Ivory, róż z jedwabiem i wit. E Wibo nr 1, a w roli bronzera puder naturalny hypoalergiczny Wibo nr 03.

Światło ciepłe:..






i zimne:






4 comments:

  1. Ten fiolet lub niebieskość na dolnej powiece bardzo fajnie akcentuje oko

    ReplyDelete
  2. Moim zdaniem rób zdjęcia tylko w ciepłym świetle, bo wyglądają rewelacyjnie i świetnie wtedy wyglądasz :)
    Bardzo podoba mi się pomysł na kolory, generalnie nie lubię malować u siebie dolnej powieki, bo słabo mi to pasuje, ale Twoja propozycja jest tak fajna, że chętnie wypróbuję :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...