2.28.2014

Swallowception.

Kolejne serduszkowe mani, które zrobiłam specjalnie na konkurs u Diunay, niestety nie udało mi się wygrać, ale przyznaję, że jestem nawet zadowolona z tego zdobienia. Nie trudno stwierdzić co było moją inspiracją ;)

W zdobieniu pierwsze skrzypce grają farbki akrylowe, baza to lakier Safari, dodałam jeszcze opalenizujący brokat od Sensique Fantasy glitter Golden Sparkle nr 218 i Golden Rose Miss selene nr 167, na kciuki wrzuciłam brokat z wcześniejszego posta, a na koniec SV.






12 comments:

  1. No piękne "markowe" zdobienie !
    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Przepraszam za takie bezczelne reklamowanie się, ale dopiero zaczynam przygodę z blogiem i nie mam pomysłu na 'dotarcie do ludzi'. Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone :))
    http://cupcatnails.blogspot.com/2014/02/rozdanie-u-kasi.html

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdobienie! Ptaszki czadowe :D

    ReplyDelete
  3. ale ładnie :D ptaszki fajnie wyszło :D

    ReplyDelete
  4. Slodziachne ptaszki ;) i te jaskolki na paznokciach i te na blogu

    ReplyDelete
  5. przepięknie zrobione zdobienie, zakochałam się w tych ptaszkach <3

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...