2.11.2014

Treasure chest.

Mani które powstało jeszcze podczas wakacyjnych ciepłych dni, za którymi niezmiernie tęsknię, bo straszny ze mnie zmarzluch. 

Kolor podkładowy to Maybeline mini colorama nr 120 Urban Turquoise jest lakierem który wybrałam przypadkowo, pomalowałam nim paznokcie parę dni przed nałożeniem glittera i to tylko dlatego, że dobrze się trzymał, a chciałam sprawdzić moją pierwszy i jak do tej pory jedyny lakier od China Glaze. Lakier nosi numer 840 i nazwę Treasure chest, i muszę przyznać, że polubiłam. Podoba mi się, że wyjątkowo równomiernie się rozprowadza i że proporcja drobinek brokatu w stosunku do bezbarwnej bazy jest idealna, nie jest ich zbyt mało, z czym spotkałąm się nie raz. Na sam koniec z ciekawości wrzuciłam jeszcze lakier matujący od H&M.



10 comments:

  1. ale ta chinka ładna! Gdzie kupiłaś? :D

    ReplyDelete
  2. Pięknie! ♥ Kształt Twoich paznokci bardzo mi się podoba, sama do takich dążę :D

    ReplyDelete
  3. C-U-D-O-W-N-E połączenie toppera i koloru bazowego. Wręcz idealne! Uwielbiam duet turkus + duet, a tutaj wręcz zniewala!

    ReplyDelete
  4. połaczenie kolorów cudne :D bardzoo podoba mi sie ten kolor bazowego lakierku :D

    ReplyDelete
  5. bardzo fajne połączenie kolorów. turkus cudowny

    ReplyDelete
  6. bardzo elegancki :)
    P.S Zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu :))) Serdecznie Zapraszam!!
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...