3.21.2014

Spring skittles.

Przepraszam Was za ostatnią nieobecność, ale dużo ostatnio miałam na głowie, w tym tygodniowy wyjazd na szkolenia i takie tam :P

Z okazji pierwszego dnia wiosny chciałam Wam pokazać coś bardziej kolorowego i soczystego, dlatego wybrałam mój najświeższy mani. Głównym bohaterem zdobienia jest lakier Claire's nr 11818 Dizzy i właśnie dzięki temu, że miałam szkolenie w Krakowie udało mi się go dostać, ubolewam niezmiernie nad tym, że nie mam u siebie stacjonarnego sklepu Claire's. Lakier skradł moje serce jak tylko zobaczyłam jego swatch, ale nie chciałam nakładać go na białą bazę, inne dziewczyny już to zrobiły, chciałam zobaczyć jak radzi sobie z innymi kolorami, dlatego też postawiłam na skittlesowy manicure. Trzeba przyznać, że lakier nie najłatwiej się nakłada, jest w nim sporo przeźroczystej bazy, bardzo mnie to drażni w brokatowych topperach. Za buteleczkę lakieru zapłaciłam 13,90 ,- i szczerze powiedziawszy, jest to jeden z niewielu lakierów, za które zapłaciłam więcej niż 10 zł, ale ani trochę nie żałuję ;). 

Do zdobienia użyłam Essie722 Haute as hello, May.BE nr 63, Paola beauty 149, niebieski Safari, Miss sporty 453 i wymieniony wcześniej  Claire's nr 11818 Dizzy





17 comments:

  1. Ładne paznokietki. Choć muszę przyznać, że u nas w salonie jest moda na naturę. Zmienia się to co chwilę więc pewnie na taki kolory wróci za chwilę.

    ReplyDelete
  2. fajowo! mega pozytywnie! fajnie znów coś u Ciebie zobaczyć :)

    ReplyDelete
  3. Właśnie dziś, nareszcie udało mi się kupić ten topper i jak zobaczyłam te zdjęcia, to jeszcze bardziej się z tego cieszę. :) Wszystko razem prezentuje się bardzo wesoło i pozytywnie!

    ReplyDelete
  4. Ten topper jest fantastyczny! Muszę się zastanowić nad jego zakupem :D Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam, ja się napatrzeć na pazurki nie mogę. Na początku sobie pomyślałam 'po co mi setny brokat', ale nie żałuję ;)

      Delete
  5. jakoś ten toper dla mnie nie powala na kolana :) w butelce prznaję jest fantastyczny , ale na paznokciach już traci swój urok , może to dlatego , ze na paznokciach mało jest drobinek ? :)

    ReplyDelete
  6. muszę skoczyć do galerii bo cudowny !

    ReplyDelete
  7. pięknie wygląda na tych kolorach ;)

    ReplyDelete
  8. juz pisalam na fejsie, mega to wyglada i oddawaj paznokcie :D

    no jest z nim troche zabawy ale warto polowic :3

    ReplyDelete
  9. ten top jest wyrąbany w kosmos :D <3

    ReplyDelete
  10. ale ślicznie to zestawiłaś :) bardzo optymistycznie jak na wiosnę przystało :)

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...