3.26.2014

Stay golden.

Dziś chciałam Wam pokazać manicure dla leniwych/zabieganych, jak kto woli ;)

W roli głównej lakier Lovely Gloss like gel nr 101, trochę mnie zawiódł, bo w Rossmannie wydawał się być jaśniejszy. Vivat fatalne światło w drogeriach! Poza tym jest dla mnie bez zastrzeżeń. Podobają mi się w nim złote drobinki i pewnie dlatego trafił do koszyczka. Na palcu serdecznym widnieje lakier H&M  Stay golden. Cały manicure powstał w zasadzie dlatego, że obydwa lakiery chciałam wypróbować :)






3 comments:

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...