4.10.2014

Black'n'Holo mix


Dzisiaj reprezentowane mani powstało dzięki koszmarnym naklejkom z sieci marketów tekstylnych Pepco. Pokusiła mnie niska cena, zostały przecenione na 0,99 pln. W opakowaniu widniały jako czarna zebra z holograficznym tłem (dlatego jako drugi kolor wybrałam czerń) i  właśnie dlatego jako laik naklejkowy, myślałam że taki właśnie będzie efekt na paznokciach. Nic bardziej mylnego, zanim jako-tako udało mi się jakkolwiek nakleić ustrojstwo na płytkę paznokcia, zmarnowałam dwie naklejki. Z resztą widać jak je nakleiłam, powiedzmy że tak miało być ;D

Mimo wszystko mani uważam za całkiem efekciarski, dodam jeszcze że jestem fanką no.1 holograficznych efektów na paznokciach. Szkoda że aparaty tak 'zjadają' ten efekt...

Do zdobienia użyłam: naklejki Bel'amour accessories, ćwieki z ebaya, holograficzny brokat w kształcie plastrów miodu, nitki Paola 113, Essence 03 hello holo oraz Essence 06 ticket to the show, Alle Paznokcie holographic 01.






11 comments:

  1. ta naklejka wygląda jak sreberko z czekolady :P
    ale jako całość wszystko wygląda fajnie :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Naklejka faktycznie średnia, ale ogólny efekt fajny ;) dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  4. Mix bardzo mi się podoba. Naklejka faktycznie coś nie chciała współpracować, ale ostatecznie nawet ciekawy efekt wyszedł :)

    ReplyDelete
  5. A mi się podoba, nawet z tym marszczeniem. Fajny efekt :) Też kocham holo!

    ReplyDelete
  6. cąłosć bardzo fajna. a naklejka no cóż :D bywa

    ReplyDelete
  7. powiem Ci że bardzo ciekawy efekt uzyskałaś :) wygląda co najmniej ładnie :D

    ReplyDelete
  8. całość wygląda super, bardzo imprezowo :)

    ReplyDelete
  9. Piękne.Bardzo mi sie podoba to polaczenie ;-)

    ReplyDelete
  10. Mi też bardzo się podobają. Nic dodać, nic ująć.

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...