4.30.2014

Flower power.

Można rzec, że dzisiejszy mani jest wielkanocną stylizacją, bo właśnie podczas świąt je nosiłam. Ćwieki się świetnie spisały, przeżyły wszelkie pucowanie, zmywanie itd w stanie nienaruszonym.  Obfociłam pazurki dopiero po świętach, bo nie miałam przy sobie aparatu, więc macie na to dowód w postaci tych zdjęć ;)

Jest to moje pierwsze podejście do Poshe, czym poskutkowało rozmazanie wzorku na środkowym palcu i kciuku, pech chciał, że mani robiłam wieczorem i nie cierpiałam na nadmiar czasu, przy całym tym świątecznym zamieszaniu. Inspirowałam się zdjęciami z netu, ale pewnie widziałyście już coś podobnego na wielu blogach, więc trudno mi stwierdzić kto z tym wzorkiem był pierwszy, by podać źródło inspiracji ;/

Do zdobienia użyłam: Essence Nude glam nr 03 cotton candy, biały Safari, Wibo Express growth nr 485, Lovely Snow dust nr 1, Poshe, ćwieki z Ebaya








12 comments:

  1. piękne połączenie ;) delikatnie i uroczo ♥

    ReplyDelete
  2. przepięknie ozdobione paznokcie, zachwycam się·

    ReplyDelete
  3. Boskie!!!!! Chyba te sobie takie zmaluje!! :)))

    ReplyDelete
  4. super :) te ćwieki dopełniają całośc :)

    ReplyDelete
  5. zachwycam się, pomysł i wykonanie nic dodać nic ująć ^^

    ReplyDelete
  6. wspaniale dobrane ćwieki do całości, wygląda obłędnie ten Twój mani ;3

    ReplyDelete
  7. Przepięknie to wygląda :) i szczerze mówiąc to nie widzę gdzie ten wzorek się rozmazał :)

    ReplyDelete
  8. Świetne są :) Kojarzą mi się z flakonikiem od perfum Marc Jacobs Daisy

    ReplyDelete
  9. Świetne połączenie. Pazurki bardzo ładne.

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...