5.14.2014

R.I.P Giger

Przyznaję się, jestem nerdem. Jestem wielką fanką sagi Obcego, sentyment pozostał od dzieciństwa, pamiętam jak razem z braćmi oglądaliśmy filmy na kasetach VHS i jak jeden z nich skryty pod kołdrą, pytał 'czy poszli sobie już?', piękne czasy ;)

Niestety wczoraj obiegła świat wieść o śmierci wybitnego szwajcarskiego artysty, twórcy kostiumu Obcego - Hansa Rudolfa Gigera. Bardzo ubolewam.

Manicure pewnie się Wam nie spodoba, z założenia nie miał być piękny. Tematem jest film Alien vs. Predator, na kciuku znajduje się pismo predatorów, wskazujący to sam predator, środkowy - logo filmu, serdeczny - ksenomorf czyli obcy i na końcu face hugger.

Do zdobienia użyłam: Essence Colour 3 06 Ticket to the show i farbek akrylowych.





3 comments:

  1. oryginalnie to wymyśliłaś :) lubię takie zdobienia z "drugim dnem" :)

    ReplyDelete
  2. Faktycznie, mroczny mainicure, ale bardzo ciekawie się prezentuje.

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...