6.20.2014

Neon - it must be summer

Manicure i w zasadzie pedicure powstały na potrzebę facebookowego konkursu Lovely, ale niestety nie udało mi się wygrać, pocieszam się wygraną z Essence <link do konkursowej pracy> . Nie da się ukryć, że tam się bardziej postarałam :P

Do mani użyłam piasku Lovely Ibiza nr 1, czarnego lakieru od Miss Sporty i transparentnej czerni, lakier ten zrobiłam mieszając bezbarwny lakier Sensique z paroma kropelkami czerni. Zrobiłam od razu całą buteleczkę, bo tego typu zdobienia ostatnio bardzo mi się podobają. Kwiatki malowałam przy pomocy sondy, a ćwieczki z ebaya nakładałam zwilżoną wykałaczką. Żadnych większych filozofii ;)

Zdjęcia robiłam w cieniu, bo innych możliwości nie było.








14 comments:

  1. Super połączenie tej czerni z neonem ♥ Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. podoba mi się ten neonowy piasek.

    ReplyDelete
  3. świetne połączenie półprzezroczystości z neonem :)

    ReplyDelete
  4. całkiem fajny efekt ;) zauważyłam ostatnio że modne są takie półprzezroczyste połączenia. chyba i musze coś takiego zrobić ;p

    ReplyDelete
  5. boski neon, idealny na lato :)

    ReplyDelete
  6. bardzo mi się podobają takie zdobienia z użyciem zrobionych po domowemu tintów ^^
    koniecznie muszę zrobić swojego, niech tylko nabędę jakiś top ^^

    ReplyDelete
  7. Fajny blog, będę zaglądać częściej!

    ReplyDelete
  8. Neon jest świetny, jednak nie widziałam go u mnie w Rossmannie. ;)

    ReplyDelete
  9. bardzo fajny pomysł na zdobienie ;) żółtka mam ; super wygląda na paznokciach, chociaż łatwo mi się n im nie maluje

    ReplyDelete
  10. Neonowy piękny! Kocham chropowate lakiery, a mój chłopak jeszcze bardziej :D
    www.beyourclown.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Rzadko zdarzają się własne pomysły, a warto czasami testować swoje autorskie wykonania. Pozdrawiam dietomat.pl.

    ReplyDelete
  12. Świetne połączenie. Zarówno pazurki u nóg jak i u rąk wyglądają bardzo ładnie.

    ReplyDelete

Niezmiernie miło mi czytać komentarze od Was, są dla mnie bardzo cenne i motywują mnie do dalszego działania.
Proszę o niedodawanie linków do blogów i tak zazwyczaj oglądam blogi komentujących. Zastrzegam, że takie komentarze mogą być usuwane. Szanujmy się wzajemnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...